Αν η Γενική Γραμματεία Μακεδονίας/Θράκης καταστεί «διακοσμητική» (απευκταίο ενδεχόμενο) είναι σίγουρη η «αναβάθμισή» της σε Περίπτερο Μακεδονίας/Θράκης, όπου οι περιπτερούχοι υφυπουργοί θα έχουν ως μοναδική αρμοδιότητα την πώληση original Μακεδονικών διακοσμητικών σουβενίρ.
Το παρακάτω κείμενο έχει ως target group τους πολίτες εκείνους που είναι σε θέση να υπάρχουν (δηλ. να σκέπτονται), τους ακομμάτιστους ψηφοφόρους που δεν έχουν παραιτηθεί από την σκέψη και την κρίση. Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Η ονοματοθεσία, η ιεράρχηση και η σύσταση των υπουργείων υποδεικνύουν τους κύριους τομείς δραστηριοτήτων της εκάστοτε κυβερνήσεως, καθώς και την πολιτική άποψη που έχει ο επικεφαλής πρωθυπουργός για τον τρόπο της λειτουργίας τους. Άρα, η ίδρυση ενός υπουργείου φανερώνει τη διάθεση εφαρμογής μιας πολιτικής για την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης του κράτους. Αντίθετα, η κατάργηση ενός υπουργείου υπονοεί την εγκατάλειψη της πολιτικής που εξυπηρετούσε η λειτουργία του. Αντιστοίχως, η μετονομασία ενός υπουργείου, μπορεί να υπονοεί λεπτές αλλαγές στις δράσεις των κρατικών υπηρεσιών που εποπτεύει (π.χ. η μετονομασία, από την ΝΔ, του Υπουργείου Εργασίας σε Υπουργείο Απασχόλησης υποδήλωνε την αποδοχή από το κράτος της ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων). Ομοίως, η μετατροπή ενός υπουργείου σε γραμματεία είναι σαφέστατος υποβιβασμός που συνεπιφέρει τον περιορισμό των αρμοδιοτήτων και των πολιτικών που εξυπηρετούσε. Όποιος δυσκολεύεται να το καταλάβει αυτό, ας δει ένα οργανόγραμμα υπουργείου (π.χ. Υπουργείο > Υφυπουργείο > Γραμματεία > Γενικές Διευθύνσεις > Επιμέρους Εποπτευόμενες Υπηρεσίες κτλ.). Απο το : massmedia-gr.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου